24.07.2017.

15 tema za razmišljanje.

Prvo sam htela da nazovem ovaj post 15 blog ideas. A onda sam se setila da me čita dosta onih koji nemaju svoje blogove i kojima to baš i ne bi značilo. Tako da sam naziv promenila, iako i dalje to mogu biti i ideje za blog postove. Ja sam u poslednje vreme dosta razmišljala o ovim temama. I mislim da svakom dođe taj neki deo života u kojem sve živo preispituje i kod sebe i kod drugih. Neke od ovih tema smatram ozbiljnim, neke važnim. Ali sve su nekako podjednako aktuelne i podjednako umeju da budu opterećujuće. O nekima treba razmisliti i podsetiti sebe na neke stvari. Ovo može biti i dobra vežba za psihu i kreativnost. 

 Ukoliko želite da podelite vaše mišljenje sa mnom o bilo kojoj od ovih tema, budite hrabri i učinite to. Rado ću čitati i ja vas! 





3. Šta najviše volim kod sebe?





8. Šta me čini istinski živom?


10. Šta nam je svima potrebno više u životu?

11. Zbog čega sam ponosan/a na sebe?

12. Kada se probudim ujutru kako najčešće želim da se osećam?

13. Šta je najlepše što ste pročitali u poslednje vreme?

14. Šta nikada niste uradili?

15. Koji je najbolj savet koji ste dobili?






2 коментара:

  1. Svidjaju mi se teme :D Mislim da cu neke od ovih sa spiska da obradim u svojim videima na YT pa ces tu dobiti moje misljenje o njima :D Hehe <3

    ОдговориИзбриши