17.07.2017.

Čitajući Dabetića...

O Ivanu možete pročitati dosta na njegovom sajtu, od toga koju je školu završio do toga koji su mu planovi. Meni je nekako bilo interesantnije ono iznutra. Znate, kad zagrebete površinu. Srž. Ne poznajem ga, možda se nikada nećemo sresti. Nikada neće stisnuti moju ruku i nikada se nećemo upoznati. Ali eto, ja mislim, da sam ga prepoznala, iako ga nisam upoznala. Onako kako se prepoznaju oni sa sličnim doživljajem ljudi i sveta oko nas. Mada, postoji nešto što je lepo znati o Ivanu. "Voli pivo iz limenke, belo vino, parkove, bicikle i vozove. Ne poštuje dres kod."


Kako napisati post o nekome koga uopšte ne poznaješ? Lepo. Odeš na njegov sajt, stranicu, pročitaš njegove tekstove, upoznaš se sa biografijom i složiš takvuuu pričuu! Ali ne. Ja bih da napišem nešto o tome šta ja osećam dok čitam Dabetićevo


Bilo je jutro, jer kad inspiracija dolazi ili je jutro ili je pred zoru. Tada sam, uz kafu, naišla na jednu pesmu. Bilo je to pre dve godine, a ja se i dalje sećam pojedinih stihova. Skoro, pre dva meseca, Ivan je ponovo šerovao tu istu pesmu na svojoj FB stranici . A u meni lavina istih osećanja nagrnula je ponovo. Čak, ta pesma, znate, nije nikakav Šantić, Crnjanski, Rakić ili Selimović. Iako pojedini nisu ni pisali pesme. Nego je, eto, emocija. Jednostavna emocija. Čista emocija. Nešto u čemu se pronalazim, kao romantična devojka, i nešto u čemu  saosećam sa svim momcima koji bi nešto ali eto...kažu da je staromodno. 

Celu pesmu pročitajte na sledećem linku a ja ću vam ispisati  moj omiljeni deo...



"Kupi joj mandarine
odnesi joj plejlistu na CD-u
pitaj je za ples

Lažu da je staromodno.

Pijte vino na krovu zgrade
kupi joj knjigu
odvedi je u pozorište

Reci pred svima da je voliš

Lažu da je staromodno."



Čitajući Dabetića prepoznate emocije u svakodnevnim svarima, jer on svakodnevne stvari pretvara u emociju. Pojedini ljudi ne koriste olovku i tastaturu, oni koriste srce. Ovo prethodno dođe samo kao oruđe. Za kraj bih samo dodala...Kada bi bio emocija možda bi bio zagrljaj ali bi mirisao na ljubav umesto na parfem. 

Нема коментара:

Постави коментар