28.07.2017.

It is my B-day , baby !

Hmmm, nisam znala kako da nazovem ovaj post. U redu, jeste, danas mi je rođendan! Jeej! Starija sam još jednu godinu, iako mi se ponekad čini da je vreme stalo prošle godine. Subjektivni osećaj mi je kao da imam dvadeset. No, srećan mi rođendan! O čemu ću ja to danas da vam pišem ? Već duže vreme sam razmišljala o čemu da pišem u ovom postu, a želela sam da ga objavim na svoj rođendan i da pomalo ima veze za tim značajnim datumom, više za moje roditelje nego za mene, doduše, ali nećemo da cepidlačimao because, it is my B-day, baby !



Bilo mi je zanimljivo da istražim koje su to neke značajne istorijske ličnosti rođene na isti datum. Ne znam zašto, dala sam se u ozbiljnu pretragu. Naišla sam na jedan sajt na kojem možete da ukucate datum vašeg rođenja i vidite koje su to sve osobe rođene kada i vi. Ja sam se malo igrala, menjala godine, i naišla na jednu ličnost koja me je zaintrigirala. 

Možda nije od velike  važnosti za istoriju, što mi je bio primarni cilj pretrage ali me privukla svojim izgledom, osmehom i stavom. A mnoge njene osobine koje su opisane su me podsetile i na mene samu.  Njene fotogafije koje sam pronašla privukle su me da se bliže upoznam sa njenim životom. Ona je Žaklina Kenedi Onazis,  i ona je bila žena trideset  i petog predsednika Amerike, Džona Kenedija. Nakon atentata ona se preudala i otuda prezime Onazis. Važila je za kraljicu stila u njeno vreme. Obzirom da je rodjena 1929. godine najbolje godine svog života  provela je četrdesetih godina prošlog veka. U vreme kada je bila prva dama bavila se modom, kulturom i umetnošću. Detaljnije možete pročitati ovde da se ja ne bih ponavljala i kopirala tekst koji se neko trudio da piše.


Naišla sam na neke njene citate.  Bila je jako zahvalna na svojoj deci, smatrala ih je svojim najvećim bogatstvom i radovala se mogućnosti da gleda na svet njihovim očima. Želela je da bude novinarka i bavi se pisanjem. Ali se, kako je govorila, posle koledža bavila nekim drugim stvarima. 


"I do not think that there are 
any men who are faithful to their wives."





4 коментара:

  1. Srećan rođendan, sve najljepše od srca ti želim. Svaka želja da ti s ostvari :)

    ОдговориИзбриши
  2. hi, i'm new follower of your amazing blog, can you follow mine too?
    https://amoriemeraviglie.blogspot.it/
    Thanks <3 <3 <3 <3

    ОдговориИзбриши