01.07.2017.

Najčitanije - JUN 2017

U junu sam uprkos svim obavezama koje sam imala oko diplomskog rada uspela da napišem čak trinaest postova. Rekord, u poslednje vreme, verujte mi. Valjda radim bolje pod pritiskom, a kreativnost mi ne manjka čak i kada imam čuvene rokove, kako ispitne tako, Boga mi, i životne. Neću da kukam, nema svrhe nego da se mi lepo osvrnemo na ono što ste najviše čitali prošlog meseca. 


U junu sam bila pomalo setna, nostalgična i emotivnija. Setila sam se svojih početaka u blogovanju, pisanja prvo za sebe pa onda i za druge. Hrabrost da podelim svoja razmišljanja sa drugima se još nije isplatila, ali me čini ponosnom na sebe. Kroz pisanje sam postala bolja verzija sebe i još uvek vidim mesta za napredak. A jedan od najčitanijih postova u junu bila je i lista mojih čitaoca.  Želela sam da vam svima ukažem malo pažnje i da znate da sam zahvalna što ste tu. 


Bilo je i dosta stresa. Ispitni rok. Pa titula apsolventa. Na vrhuncu sam svog školovanja, umorna ali i još uvek nesvesna svega. Kao da je bilo juče kad upisah fakultet, čoveče! Vreme mnogo brzo prolazi. Stalno to ponavljam, i trudim se da ga usporavam kad god mogu. U takvim situacijama, stresnim a važnim, ponekad se osetimo nemoćno, demotivisano i ponekad, kad gledamo unapred, ne gledamo pozitivno. Zato sam sastavila svojih 5 ličnih afirmacija i podelila ih sa vama. 


Kada imate premalo vremena a mnogo obaveza, uveče sednete na terasu, pa vas razmišljanja odvedu do nekih najrazličitijih tema. Tako je meni palo na pamet jedno jako retko postavljano pitanje. Zašto muškarci varaju? Stavila sam to isto pitanje na status na FB-u pa na osnovu toga napisala post na koji ste jako dobro reagovali. 


Čitamo se i dalje... 

2 коментара: