11.08.2017.

5 osoba koje mogu da osvoje moje srce.

Neko od vas će sigurno pitati: " Šta hoće sad ova, znamo svi da je zauzeta? " Ali, iako je moje srce većinskim delom zauzeto ima mesta za sve one koji žele da budu u njemu. U meni ima ljubavi za pola sveta samo ako se istom merom ta ljubav vraća. Možete osvojiti nečije srce, a ne morate biti zaljubljeni u tu osobu. Može vam biti prijatelj, koleginica, koomšinica... Zašto voleti samo jednu osobu kad možeš da voliš više njih? Oh, već zamišljam one koji ovu rečenicu pogrešno shvataju, vade je iz konteksta i razmišljaju o mojoj ludosti. Ali ne! Neću odustati od ovog teksta. Jer duboko u sebi verujem da vaše srce može osvojiti prolaznik, prodavačica u marketu, dekica u parku, dva mala psa...i nije bitno da li se zaljubljujete u osmeh, pogled ili reč... Zaljubite se u situaciju, osećaj, povezanost.



Šta ili ko to može da osvoji moje srce? Na koji način se osvaja srce blogerke? Naravno da vas to ne zanima. Ali postoje neki ljudi, znate, kojima ne mogu da odolim. I trudim se da se stalno okružujem njima. Oni su nepresušni izvor energije, dobrih osećanja i ljubavi. Ljubav se ljubavlju vraća ko dobro dobrim. To znaju oni koji su to osetili na svojoj koži. Moje srce uvek mogu da osvoje pravi džentlmeni. Iako uvek pomislimo samo na muškarce, ima žena džentlemena. To su one žene koje vas maksimalno ispoštuju a ne moraju to da rade. To su vaše sestre i prijateljice koje vam daju u nečemu prednost  i pored njih se uvek osetite boljim osobama. Ponekad na svoju štetu urade nešto samo zbog vas, da to ne primetite. Onda, znate one osobe koje poštuju i vole starije ljude? Koliko u njima samo ima ljubavi! Tako su brižne i nežne. Pa onda oni koji su opčinjeni knjigama. To su osobe koje su živele u mnogo svetova, sa mnogo likova, sa mnogo iskustava i sa mnogo ovakvih ili onakvih krajeva. Njima se umesto bora na čelu, zarad tog iskustva na srcu ocrta jedan odsjaj. U ime svih onih sa kojima su se susreli i prepoznali čitajući romane i poeziju. Ima i onih koji svoj teret nose ponosno i koji su hrabri . Oni ne kukaju i njima je uvek dobro. Uvek se snalaze, i u hodu rešavaju svaki problem. Za njih ne postoji nešto što ne mogu, samo ono što ne žele. A ima i onih, doduše retkih, koji su uvek iskreni. Sa njima uvek znate na čemu ste, i oni će u svakoj situaciji postupiti štiteći sebe ali nipošto neće namerno ugroziti vas.



Neke od ovih osoba su moja motivacija i inspiracija, nekima se divim a neke neizmerno volim. Eto, bez ikakvog razloga. Samo zato što postoje. Samo zato što su tako divni, danas, kad kažu da ima tako malo divnih ljudi. Samo zato što su retkost, zato što vrede, i zato što je neko odavno trebao o njima nešto da napiše. 



2 коментара:

  1. Zanimljiv post i zanimljiv blog!Još nisam srela nešto ovakvo!Oduševilo me!
    Zapratila sam te! :)
    Uniquisi

    ОдговориИзбриши